Răspunsuri

2014-05-31T10:40:50+03:00
A+1+a+3+a+5+a+7+a+9=595 <=> 5a+25=595 <=> 5a= 595-25 <=> 5a=  570 <=> numerele sunt 115, 117, 119, 121, 123
daca esti clasele 1-4 presupun ca trebuie sa faci cu segmente, pot incerca sa-ti fac si asa daca nu intelegi
. 1+3+5+...+99=.... Este de forma 1+3+5+...+2n-1 =n*n;
99=2n-1 de unde 2n=99+1=100 => n=50 .Deci suma S=50*50=2500;
2). 2+4+6+...+100=... este de forma 2+4+6+...+2n=n*(n+1);
=> 2n=100 deci n=5o => S=50*51=2550;
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T10:45:28+03:00

a+1+a+3+a+5+a+7+a+9=595

5a=595-25

5a=570

a=570:5

a=114

114+1=115(primul numar)

114+3=117(al 2 lea numar)

114+5=119(al 3 lea numar)

114+7=121(al 4 lea numar)

114+9=123(al 5 lea numar)

SER CA TE-AM AJUTAT



Comentariul a fost şters
ce bleg
iertati-ma de fapt e corect
DRAGA WII TU NU AI CE FACE?...NU INTELEG DE CE M-AI RAPORTA...PT CA RASPUNSUL MEU ESTE CORECT
TE ROG SA FII MAI ATENT PE VIITOR