Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-30T12:34:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca este vorba despre importanta fotografiei ca obiect avem ceva de spus.
Fotografia este ceva foarte comun pentru noi toti deoarece zilnic, consider, ca facem asa ceva sau daca nu zilnic la o perioada redus de timp. Nu degeaba se spune ca o fotografie face cat o mie de cuvinte. Facand o fotografie poti surprinde nu doar persoane dragi tie si daca esti atent poti vedea sentimente. Bucuria sau tristetea lor, nehotararea sau ingrijorarea sau poate chiar acel sentiment ciudat de "nu-mi face poza fmm ca nu sunt pregatit :))". Acestea reprezinta un izvor de amintiri pe care probabil le uiti in timp apoi dai de o fotografie facuta demult iar imediat iti aduci aminte de o secventa care tie ti-a marcat viata fie in sens pozit fie in sens negativ. Ideea e ca avem nevoie de fotografii deoarece ele pastreaza o pare din noi si ii aduc pe cei dragi mai aproape sufleteste cand nu ii putem aduce noi fizic. :* sper ca te-am ajutat:* 
24 4 24
2014-01-30T12:55:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu cred despre fotografie ca este foarteutila pentru ati aduce amine de clipele frumoase sau de cei dragi si la le arati parintilor unde ai fost ce ai facut si ce o fost prin zona sper ca te-am ajutat
8 3 8