Răspunsuri

2014-01-30T12:18:10+02:00
R:

Te ajut la a)!

Duci BD perpendiculara pe AC in triunghiul ABC;

Conform T celor 3 perpendiculare => MD e perpendiculara pe AC => d(M;AC) = MD;

Aflam mai intai pe BD, exprimand aria triunghiului ABC in 2 moduri: BD*AC/2 = AE*BC/2; unde am construit pe AE perpendiculara pe BC;

Inainte de BD, avem nevoie de AE, pe acre o aflam in triunghiul dreptunghic AEB cu T pitagora => AE = 8 cm;

Atunci BD = (8*12)/10 = 9,6 cm = 48/5 cm ;

Aplici T Pitagora in triunghiul dreptunghic MBD => MD = 12 cm.

Bafta!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-30T12:19:23+02:00
Pentru punctul a) duci perpendiculara din B pe AC si o notezi cu S si din teorema celor 3 perpendiculare rezulta ca distanta de la M la AC este MS si o calculezi din triunghiul MBS care e dreptunghic
punctul b) distanta de la B la planul (AMC) este perpendiculara din b pe dreapta MS pe care o poti nota cu R si tot asa o aflii dintr-un triughi dreptunghic de pe acolo ca sunt destule :3
punctul c) sin de (MAC) si (ABC) pai in primul rand unghiul este MSB (am demonstrat la pct a) prin teorema celor trei perpendiculare) si pe asta il aflii foarte usor deoarece triunghiul MBS e dreptunghic in B si practic ar trebuii sa stii toate laturile triunghiului iar sinus de un unghi este cateta opusa supra ipotenuza deci MB supra MS :* sper ca te-am ajutat :* 
Unde vine M?
M il duci in sus din B daca te ajuta il poti face perpendicular pe BC dar trebuie sa tii minte ca e perpendicular pe tot planul
Parca in duceam pe S din B..Scuze ca sunt sacaitoare,dar chiar nu inteleg.
uite cum facem iti dau id-ul meu si o sa iti dau o poza cu un desen ca sa intelegi ok? :*
ok