Răspunsuri

2014-05-31T09:57:37+03:00
Poti sa faci schita unui vis pe care l-ai avut..sau ai vrea sa-l ai :D
pai despre ce anume ?
pai...de exemplu :ca ai fost la o tabara cu clasa ta..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T09:58:26+03:00
Eu zic sa surprinzi un moment de relaxare pe o plaja exotica. Sa faci un sezlong ,langa el o masuta cu un pahar de suc .Fa desenul din spatele spatele sezlongului ca sa eviti prea multe detalii si in acelasi timp sa lasi loc marii sa se vada.
1 5 1