Răspunsuri

2014-05-31T10:22:22+03:00
H2SO4 + 2NaOH = Na2SO4 + 2H2O

NaCl + AgNO3 = AgCl↓ + NaNO3

HCl +NaOH = NaCl + H2O

HCl + AgNO3 = AgCl↓ +HNO3

H2SO4 + BaCl2 = BaSO4↓ + 2HCl

HCl + NaOH = NaCl + H2O

H2SO4 + BaCl2 = BaSO4 + HCl

HCl + CaCO3 = CaCl2 + H2CO3

Fe + CuSO4(aq) = FeSO4 + Cu↓

BaCl2 + H2SO4 = BaSO4↓ + 2HCl




1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T10:33:43+03:00


2HCl+BaSO4⇒ BaCl2+H2SO4

2AgNO3+H2SO4⇒2HNO3+Ag2SO4

2HNO3+CaCO3⇒H2CO3+Ca(NO3)2

Mg(OH)2+CaCO3⇒MgCO3+Ca(OH)2

2NaCl+H2SO4⇒Na2SO4+2HCl

Zn(OH)2+2HCl⇒ZnCl2+2H2O

H2SO4+2KOH⇒K2SO4+2H2O

MgCO3+H2O⇔MgO+H2CO3

Li(OH)2+2HCl⇒LiCl2+2H2O

CaO+ZNCl2⇒ZnO+CaCl2

''SPER CA TE-AM AJUTAT''

3 5 3