Mentioneaza ce parte de vorbire este fiecare dintre cuvintele subliniate din secventa: Casele de un alb orbitor , cu acoperisuri rotunjite, par chilii sapate. Scrie functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa: Acesta a fost scufundat de puternicile eruptii vulcanice.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T09:57:48+03:00
Orbitor-adjectiv
par-verb
sapate-adjectiv
 Acesta-Subiect
de puternicile - Atribut adjectival
eruptii-Complement indirect
valcanice-Atribut adjectival

2 5 2
2014-05-31T11:08:49+03:00
1) Casele de un alb orbitor , cu acoperisuri rotunjite, par  chilii sapate.
 orbitor ⇒ adjectiv
par⇒verb
2) Acesta a fost scufundat de puternicile eruptii vulcanice.
 Acesta ⇒subiect
de puternicile atribut
eruptii⇒complement
vulcanice.atribut

2 5 2