Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T08:59:31+03:00
Cauze:


->Rivalitatea dintre URSS, Anglia si Marea Britanie
->Stalin incalca intelegerea de la Yalta, iar toata Europa de est devine comunista
In aceste conditii teama fata de comunism devine tot mai mare rezultand incheierea primei mari aliante de dupa razboi
2 5 2
2014-05-31T09:19:32+03:00
Cele doua puteri SUA si URSS(Rusia) se afla in fruntea unor aliante militare.
In 1949 se formeaza NATO.
Alianta din 1955(Tratatul de la Varsovia).