Pe o eticheta unei sticle de sirop de zmeura,copiii citesc:mod de preparare:la orice cantitate de sirop se adauga apa minerala de sapte ori mai multa A)ce cantitate de apa se adauga la un litru de sirop? B)ce cantiate de suc se obtine? va rog ajutatima..!

2
a) se adauga 7 litri de apa
b) se obtin 8 litri de suc

Răspunsuri

2014-05-31T00:20:53+03:00
A) se adauga 7 litri de apa
b) se obtin 8 litri de suc
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T00:24:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) |...........| -cantitatea de sirop
    |...........||...........||............||............||...........||...........||...........|-cantitatea de apa

1l de sirop=1+1+1+1+1+1+1 l apa

pt 1 litru de sirop se adauga 7l apa

b)1+7=8l de suc
1 5 1