Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-30T22:01:15+03:00
Locutiunea verbala este un grup de cuvinte cu valoarea unui verb.
Locuțiunea verbală este un grup de cuvinte cu înțeles unitar care conțin în mod necesar un verb și au valoare morfologică a unui verb, analizând-o ca un verb.

Locuțiunile Verbale au funcție sintactică de Predicat Verbal și pot fi conjugate la majoritatea modurilor personale.
ms mult
Cu mare placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T22:15:36+03:00


LOCUTIUNILE VERBALE SUNT GRUPURI  DE CUVINTE INTRE CARE SE AFLA NEAPARAT UN VERB SI CARE INDEPLINESC ROLUL UNUI VERB CU FUNCTIA DE PREDICAT VERBAL.

EX:A BAGA DE SEAMA=A OBSERVA

A DA NAVALA=A NAVALI

2 5 2