O carte si un caiet costa impreuna 18 lei.Cartea costa de2 ori mai mult decat caietul.Pretul unui caiet este egal cu...

2
se formeaza ecuatia 2x+x=18; 3x=18; x=6( pretul caietului), iar cartea 6*2=12
ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T21:40:16+03:00
Carte + caiet= 18 lei
2 x caiet + caiet= 18 lei
3 x caiet= 18 lei
caiet= 18 lei : 3
caiet = 6 lei
carte= 6 lei x 2 = 12 lei
2014-05-30T21:41:35+03:00
Cartea costa 12 lei iar caietul 6 lei