Buna am de facut o poezie de 5 randuri despre un catel sau un bivol sau o cotofana nu conteaza nu stiu cum va rog daca se poate sa ma ajutati fabula pe care am studiat-o se numeste bivolul si cotofana! sper ca ma ajutati heiiiiiiiiii UITATIVA SI LA AL MEU VA ROG!!!!!!!

2
vrei de fapt un cvintet?
nu te inteleg !

Răspunsuri

2014-05-30T21:18:45+03:00
La cersit ieri a venit
Un catel putin ranit.
L-am iubit, l-am indragit
Si tot noi l-am si hranit.
NU NU CITESTE FABULA BIVOLUL SI COTOFANA SI VEZI CE ZICE TREBUIE SA FOLOSESC EXACT ASEMANATOR CA IN FABULA MULTUMESC ORCUM!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T21:44:57+03:00
Sunt o coţofafană, mică, ia priviţi
În spate la bivol, eu găsesc mâncare
Şi cu drag mă duce, la el în spinare
Ca să-l scap de muşte şi de paraziţi
Ne-nţelegem bine, oare nu găsiţi?

girl =fata
good night
Same to you :* you facebook?
facebook - emil haidau
ok