Răspunsuri

2014-05-30T21:14:55+03:00
Institutiile sunt:
1)Oficiul European pentru Selecţia Personalului
2)Comitetul Regiunilor
3)Banca Centrala Europeana
4)Curtea de justitie
5)Curtea de Conturi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T21:18:36+03:00


INSTITUTIILE SUNT:

-OFICIUL EUROPEAN PENTRU SELECTIA PERSONALULUI

-CURTEA DE JUSTITIE

-CURTEA DE CONTURI

-COMITETUL REGIUNILOR

-BANCA CENTRALA EUROPEANA

EFECTELE:

-PROMOVAREA EFECTULUI ECONOMIC SI SOCIAL

-INSTITIUREA CETATENIEI EUROPENE

-AFIRMAREA IDENTITATII UNIUNII EUROPENE PE SCENA INTERNATIONALA

2 5 2