Răspunsuri

2014-05-30T20:51:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
0,8= 8/10 = 4/5

x/y=4/5

x=4y/5

(x²+y²)/ (2x²-y²)

(4y/5)²+y²  supra  2(4y/5)²-y²

(16y²/25 + y²)  supra (2 * 16y²/25 -y²  )

(16y²+25y²)/25  supra  (32y²/25 -y²)

41y²/25  supra (32y²-25y²)/25

41y²/25 supra 7y²/25=

=41y²/25 * 25/7y²=

=41/7




1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T21:10:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Simplificam fractia cu y² si obtinem:

\dfrac{x^2+y^2}{2x^2-y^2}=\dfrac{(\frac xy)^2+1}{2(\frac xy)^2-1}=\dfrac{0,8^2+1}{2\cdot0,8^2-1}=\dfrac{1,64}{0,28}=\dfrac{164}{28}=\dfrac{41}{7}
2 5 2