Răspunsuri

2014-05-30T20:29:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din cauza ca n-a invatat/1-CZ  a pierdut examenul/2-PP

CZ-circumstantiala de cauza
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T20:31:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da de exemplu:
Pentru ca nu a fost atent/s-a lovit/²
prima este circumstantiala de cauza a doua pricipala