Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T20:29:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Are nevoie de 6 butoaie de 100l

are nevoie de 12 butoaie de 50l

are nevoie de 3 butoaie de 100l si 6 de 50 l

....................1 butoi de 100l si 10 de 50l
.....................2 butoaie de 100l si 8 de 50l
.....................4 butoaie de 100l si 4 de 50l
.....................5 b...............100l si 2 de 50l
4 4 4
2014-05-30T20:32:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
6+100 l+0'50 l=600 l
5'100 l+2'50 l=600 l
4'100 l+4'50 l=600 l
3'100 l+6'50=600 l
2'100 l+8'50 l=600 l
1'100+10'50=600 l
0'100 l+12'50 l=600 l