Răspunsuri

2014-05-30T20:17:46+03:00
Three Days Grace: Get Out Alive, One-X, Let It Die, Animal I Have Become
Seether - Out Of My Way, Broken, Remedy
Avenged Sevenfold - Nightmare, Unholy Confessions, Second Heartbeat, So Far Away, Seize The Day, Scream, Almost Easy
Bullet For My Valentine: Hearts Burst Into Fire, Waking The Demon, Tears Don't Fall, Hand Of Blood
Fall Out Boy: I Don't Care, Thks Fr Th Mmrs

Depinde si ce gen de melodii preferi, daca vrei si solo-uri rapide alege Avenged Sevenfold, daca vrei doar riff-uri care sa sune foarte misto alege Three Days Grace. Ceva intre ar fi Bullet For My Valentine, dar poti incerca si Metallica, Godsmack, Evanescence, Nickelback, Simple Plan.
Alegi  si tu din astea .
Three Days Grace: Get Out Alive, One-X, Let It Die, Animal I Have Become
Seether - Out Of My Way, Broken, Remedy
Avenged Sevenfold - Nightmare, Unholy Confessions, Second Heartbeat, So Far Away, Seize The Day, Scream, Almost Easy
Bullet For My Valentine: Hearts Burst Into Fire, Waking The Demon, Tears Don't Fall, Hand Of Blood
Fall Out Boy: I Don't Care, Thks Fr Th Mmrs
Three Days Grace. Ceva intre ar fi Bullet For My Valentine, dar poti incerca si Metallica, Godsmack, Evanescence, Nickelback, Simple Plan.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-30T20:34:14+03:00
Melodii electice:
Dannic-Clobber,
Michael Weermers-Make Some Noise,
Sander van Doorn-Joyenergizer,
Audien-wayfarer,
Eximinds-Revolved,
Above & Beyond-Walter White,
Markus Schulz-The Spiitual Gateway,
Kurd Maverick & Jermaine Dupri-Hell Yeah,
Audien-Wayfarer

Melodii pop:
Fly Project-Musica,
Narcotic Sound-Poesia de Amor,
Inna-Club Roker,
Inna-Un momento,
Alessia-Loca por to boca,
Delia-Dale,
Dony feat Elena Gheorge-Hot girls,
Play Win-Ya BB,
Dj Sava-Money Maker,
Akexandra Stan-Get Back,
Sper ca te-am ajutat!




2 5 2