Pentru a masura lungimea unui gard ana si andrei au folosit de doua ori ruleta de 1 dam si de de 6 ori metrul
cati metri are lungimea gardului ?
cati metri are gardul fara poarta daca spatiul portii ocupa 2 m ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T20:06:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1dam=10m

2*20=20m
6*1=6m

20+6=26m are gardul

26-2=24m are gardul fara poarta
2x1dam+6m=2dam+6m
2 dam=20 m
20m+6m=26(metrii are gardul)
26-2=24(metrii are gardul fara poarta
2014-05-30T20:07:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x1dam+6m=2dam+6m
2 dam=20 m
20m+6m=26(metrii are gardul)
26-2=24(metrii are gardul fara poarta)
4 5 4