Răspunsuri

2014-05-30T20:04:09+03:00
In opinia mea pastrarea traditiilor si obiceiurilor este un lucru benefic pentru nai,caci acestea fac parte din trecutul nostru,intr-un fel ne reprezinta pe noi ca popor.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T20:12:32+03:00
Traditiile si obiceiurile ne fac unici ca popor.Acestea ne caracterizeaza si ne ofera increderea ca avem o istorie importanta si ca suntem romani.Ele ne trezesc mandria fata de trecutul si prezentul poporului nostru.Ne indeamna sa continuam sa pastram si alte lucruri ce ne reprezinta.