Am doua fete frumoase

Ca doua craiese:

Una-i alba colile,

Alta-i neagra tuciurile.

2
ii ghicitoare
hmm
daca e ghicitoare trebuie sa mentioneze...altfel creaza confuzie si primeste raspunsuri gresite
E ghicitoare !!!
e in regula, cred ca s-a inteles acum :)

Răspunsuri

2014-05-30T19:55:13+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T20:17:20+03:00
Raspunsul este ca craiasa alba e "ziua" si craiasa neagra e "noaptea"
2 5 2