Răspunsuri

2014-05-30T19:03:50+03:00
Copilaria este cea mai frumoasa parte a vietii (Nominativ)
se gandeste la Copilarie(Acuzativ)
Visele copilariei nu se uita niciodata(Genitiv)
-Copilarie,unde pleci?(Vocativ)
dar la dativ?
Daruiesc copilariei 10 ani din viata
asta e la dativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T19:04:25+03:00
Copilăria este cel mai frumos moment al vieţii -Nominativ
N-am cum să uit de copilărie - Acuzativ 
Mulţumesc copilăriei pentru frumoasele amintiri - Dativ
 Momentele copilăriei mă înveselesc -Genitiv 
Unde eşti , copilărie ? -Vocativ 
Copilaria este frumoasa-nominativ, subiect
Am dat vina pe copilarie-acuzativ , complement direct
Copilaria,bate-o vina!-vocativ
Ii dau imbunatatiri de memorie copilariei -dativ, complement direct
Ei sunt contra copilariei-genitiv,