Răspunsuri

2014-05-30T19:10:34+03:00
De sus in jos...a).RELE,ELAN,CELE,ELEV   
b)TACE,ORICE,PICE,OCOL,RECE      c) COPIL,OPUS,COPT,OPT,STUP,
Multumesc din suflet
n-ai pentru ce...
1) L ;2 C; 3) p;
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-30T19:38:40+03:00
 a).Cuvintele de sus in jos sunt :
RELE, ELAN, CELE, ELEV.
 b).Cuvintele de sus in jos sunt:
 TACE, ORICE, PICE, OCOL, RECE,
 c).Cuvintele de sus in jos sunt:
  COPIL, OPUS, COPT, OPT, STUP.
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!
1 5 1