Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T18:35:20+03:00
Titlul " Ciocarlia " de Bogdan Petriceicu-Hasdeu este alcatuit dintr-un subtantiv comun articulat hotarat. Titlul reprezinta motivul poeziei si acela ca ciocarlia este simbolul cantecului, al verii, al fericiri dar in acelasi timp si un simbol al poetului insusi.
Atmosfera din poezie este trista deoarece anotimpul de vara a disparut si odata cu el a plecat si ciocarlia. Imaginea auditiva " se duce ciocarlia sa cante-n departare " evidentiaza plecarea ciocarliei de pe pamanturile noastre.
In concluzie, semnificatia titlului este aceea ca anotimpul de vara a trecut si odata cu el a plecat si ciocarlia.
22 3 22
2014-05-30T21:04:55+03:00


TITLUL POEZIEI ESTE IN STRANSA LEGATURA CU MESAJUL ACESTEIA ANTICIPAND CEEA CE AUTORUL VREA SA NE TRANSMITA PRIN VERSURILE SALE.

TITLUL ESTE FORMAT DIN SUBSTANTIVUL COMUN '' CIOCARLIA'' AFLAT LA CAZUL NOMINATIV.

5 2 5