avem mamifere:inferioare,insectivore,rozatoare,carnivore,acvatice,erbivore,omnivore
mersii si poti sa-mi spui si animalele
inferioare:ornitoring si cangur,insectivore:cartita, rozatoare:veverita,carnivore:pisica,acvatice:foca,erbivore:vaca,omnivore:babuin si porc(mistret,porc simpu ..etc)
Mamiferele reprezinta cea mai superioara grupa a lumii animale. Aceasta, insa, nu vorbeste despre superioritatea absoluta in structura tuturor sistemelor lor de organe. De pilda, aparatul circulator la pasari n-are ostructura mai putin dezvoltata ca la mamifere. Iar aparatul respirator si organele vizuale la pasari sunt chiar mai desavirsite. Pasarile sunt mai superioare mamiferelor si dupa intensitatea proceselor metabolizmului. Superioritatea hotaritoare a mamiferelor asupra altor animale este
mamifere: inferioare-ornitoring; insectivore-cartita; rozatoare-veverita; carnivore-pisica; acvatice-foca; erbivore-vaca; omnivore-babuin... sper ca tiam fost de ajutor. Succes!!

Răspunsuri

2014-05-30T18:24:57+03:00
În general, mamiferele sunt clasificate în 3 subclase:
Prototheria
Metatheria
Eutheria
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T18:28:50+03:00
mamiferele sunt clasificate în 3 subclase Prototheria(ex ornitorincul)
                                                           Metatheria:(ex cangurul )
                                                           Eutheria:(ex șoarecele )
2 5 2