Răspunsuri

2014-05-30T18:06:02+03:00
She made ​​red-faced. ( Ea sa facut rosie la fata. )

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T18:55:42+03:00
She was hit in the left arm (ea s-a lovit la bratul stang)
Ana has a scratch in the side (Ana are o zgarietura in cot)
Ionut has very short hair (Ionut are parul foarte scurt)
Her hands were bloked during the game (Mainile ei au fost blocate in timpul jocului)
He broke his arm falling off a bike (El si-a rupt mana cazand de pe bicicleta)
She was cut finger cleaning the potatoes (Ea s-a taiat la deget curatand cartofi)
I hit my thumb toe giving a stone (M-am lovit la degetul de la picior dand intr-o piatra)
She has some beautiful eyes (Ea are niste ochi frumosi)
He was hit in the nose (El s-a lovit la nas)
She has lips red as blood (Ea are buzele rosii ca sangele)
His teeth are very white (dintii lui sunt foarte albi)
She has a large mouth (Ea are o gura foarte mare)
He has a shot on the knee (El are o lovitura in genunchi)
He fell and was hit in the leg (El a cazut si s-a lovit la picior)
Not allowed to use their feet on this game (Nu au voie sa-si foloseasca picioarele la acest joc)
He has studied the human skull at biology (A studiat craniul uman la biologie)
She broke two bones during the fall (Ea si-a rupt 2 oase in timpul caderii)
Today I learned about the human skeleton (Azi am invatat despre scheletul uman)