Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T16:45:46+03:00
85-c=87-26
85-c=61
c=61-85
c=-24
cred ca e corect.mai ai nevoie de altceva?
a si c aprtine Z
2014-05-30T16:47:19+03:00
85-c=87 +26 85-c=113 c=85-113 c= -28
unde ati invatat 61-85?
85-c+26=87
85-c=87-26=61 c=85-61=24 c=24 V:85-24+26=87
in ce clasa esti?nu stii ca se poate ca un numar sa fie intreg Z(adica si cu -)
fa proba cu -24 si vezi ce da