Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T16:31:52+03:00
                                             ce este norocul?
 
      Norocul este nu mit, altii spun despre superstitii care alunga norocul....din bartani se mai zice ca la capatu curcubeului este o oala cu aur care simbolizeaza norocul.Ghinionul este opusul norocului care este ,,contagios,, dar daca gasesti un trifoi cu patru foi, ghinionul dispare.
    Parerea mea esta ca nu trebuie sa credem pentru ca daca crezi se intampla, asa ca norocul si ghinionul nu exista sunt nuste banale ,,superstitii,, facute pentru a da sperante si iluzii oamenilor.
     Crede in ceea ce vezi nu in ceia ce auzi! pace :* :3
 
sper sa iti fie de folos
6 4 6
2014-05-30T16:48:38+03:00
   ce este norocul?
 
      Norocul este nu mit, altii spun despre superstitii care alunga norocul....din bartani se mai zice ca la capatu curcubeului este o oala cu aur care simbolizeaza norocul.Ghinionul este opusul norocului care este ,,contagios,, dar daca gasesti un trifoi cu patru foi, ghinionul dispare.
    Parerea mea esta ca nu trebuie sa credem pentru ca daca crezi se intampla, asa ca norocul si ghinionul nu exista sunt nuste banale ,,superstitii,, facute pentru a da sperante si iluzii oamenilor.
     Crede in ceea ce vezi nu in ceia ce auzi! pace :* :3
3 3 3