Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T15:51:14+03:00
Cea de-a aici a ajuns.
Ce-a mai facut?

Este nea peste tot.
Ne-a adus pana aici degeaba. :) Sper ca te-am ajutat
  • Utilizator Brainly
2014-05-30T15:53:26+03:00
Tu esti cea mai buna prietena a mea.
Am vazut ce-a pictat.
Nea Marin este unchiul mamei mele.
Doamna invatatoare ne-a urat succes in noul an scolar.
Bafta.
Mersi :3
Cu placere!
cea de acolo a fost pedepsita
ce-a mai facut fratele tau in vacanta ?

s-a asezat un covor de nea.
ne-a spus sa plecam acasa.