Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T22:18:34+02:00
Ok, deci graficul unei functii este un grafic, care contine toate punctele P(x;f(x)).               
Cum cele trei functii sunt constante, atunci graficul va fi o dreapta paralela cu axa OX.
De exemplu, pentru graficul functiei f(x) = -2 este o dreapta paralela cu axa, situata cu 2 cm mai jos decat axa OX(deoarece -2 e negativ, si punctele cu ordonata negativa de genul P(1;-2) sunt situate in josul axei.
multumesc frumos
2014-01-29T22:42:22+02:00
Toate 3 sunt funcții constante. Orice valoarea i-ai da lui x(oricât te-ai plimba pe axa Ox) obții aceeași valoare pe Oy. Graficele tale sunt niște drepte orizontale în dreptul valorilor care ți se dă, -2, 0(se confundă cu Ox) și 3
1 5 1