intr-o comuna sunt 3 sate .in primul sat sunt 3220 de locuitori , iar al doilea cu 2025 de locuitori mai mult, iar in al treilea cu 2130 de locuitori mai mult decat in primul sat . cati locuitori sunt in total in acea comuna?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T13:38:39+03:00
1. Cati locuitori sunt in al doilea sat?
3220+2025=5245
2. Cati locuitori sunt in al treilea sat?
3220+2130=5350
3. Cati locuitori sunt in total in comuna?
3220+5245+5350=13815 locuitori
20 4 20
  • Utilizator Brainly
2014-05-30T14:42:13+03:00
1.cati locuitori sunt in al doilea sat?
3220+2025=5245 locuitori
2.cati locuitori sunt in al treilea sat?
3220+2130=5350 locuitori
3.cati locuitori sunt in comuna?
3220+5245+5350=13815 locuitori
11 4 11