Care este*
Pleonasmul este greseala gramaticala in care intr-un enunt un cuvant sau o expresie repeta sensul alteia ex: eu inaintam IN FATA. deci nu poti inaita decat in fata rezulta pleonasm

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T21:57:34+02:00
PLEONASMUL este o greşeală de exprimare, care constă în folosirea alăturată  a unor cuvinte sau a unor construcţii cu acelaşi înţeles.
2014-01-29T22:00:16+02:00

Pleonasm=Procedeu gresit de exprimare constând in folosirea unor cuvinte alaturate cu acelasi intels

Exemplu: ma inchin cu plecaciune