Construiti sase enunturi in care subiectul sa fie exprimat pe rand prin
Pronume posesiv
Pronume demonstrativ de diferentiere
Pronume nehotărât
Numeral cardinal
Numeral ordinal
Numeral fractionar
(cate o prop pentru fiecare funcţie in total sunt 6)

2

Răspunsuri

2014-05-30T10:37:07+03:00
Al meu este la tine. al meu= subiect
Celalalt a primit medalie. celalalt=subiect
Fiecare face ce vrea. fiecare=subiect
Doi au intarziat la ora. doi=subiect
Se aude ca al doilea a trisat. al doilea=subiect
Doua cincimi au gresit din cauza emotiilor. doua cincimi=subiect

29 3 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T10:41:31+03:00
Pronume posesiv:Al meu se afla acolo.
pronumele demostrativ de diferentiere:Celalalt va ramane corigent.
pronume nehotarat:Unul se distreaza de minune.
numeral cardinal:Doi isi fac tema la romana.
numeral ordinal:Al doilea este in clasa cu mine.
numeral fractionar.O treime din ei fac dans.
47 4 47