Răspunsuri

2014-01-29T21:46:06+02:00
A-b = 217
a : b = 3 ( 25 )
TIR ( teorema impartirii cu rest ) ---> a = 3b + 25
3b + 25 - b = 217
2b +25 = 217
2b = 217 - 25
2b = 192
b = 96
a - 96 =217
a = 217 + 96
a = 313
Era a-b...
Uppsss. Acum am corectat. Multumesc pentru avertizare.
CU PLACERE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T21:49:14+02:00


a-b=217

a:b=3 rest 25⇒a=3b+25

3b+25-b=217/-25

3b-b=192

2b=192/:2

b=96⇒a=3*96+25

a=288+25

a=313

4 5 4