Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-12T08:23:41+02:00
Numitorii sunt deja in fractie, pentru ca o fractie este alcatuita din numaratori si numitori.
Ca sa aduci numitorul la numarator trebuie sa amplifici cu numitorul fractia:
2/3=6/9
sau, daca ai aceste fractii, le poti inversa
3/2=9/6
2 5 2
2013-12-12T08:50:17+02:00
Dar tu ai perioada????? In fine nu conteaza daca e 1 si 2 faci 1/2 pentru ca 2 e mai mare el este jos......