Răspunsuri

2014-05-30T12:48:48+03:00
De ce iubesc un trandafir      Eu,un bujor ce inca-s mic    De ce din toate florile din lume    De tine m-am indragostit.   Daca as fi fost mai inflorit    Daca as fi fost ca tine,  Ma intreb dac m-ai fi iubit  Cum te iubesc eu pe tine.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T15:18:35+03:00
Odorul meu îl port bijuterie,
o rază de bujor într-un pahar.
Orice sărut al lui e o cutie
unde surâde un mărgăritar.
În orice stih şi pas e numai el,
îl culc în raze şi-l adorm cu stele
şi ca pe-un zbor ceresc de porumbel
îl leagăn peste crângul vieţii mele.                                                                                      
Voi culege pentru tine 
ultimul trandafir din grădină, 
trandafirul alb care înfloreşte 
odată cu lăsarea ceţii. 
Albinele avide l-au vizitat 
până ieri, 
dar este încă atât de dulce
că se înfioară.
1 5 1