Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T09:19:48+03:00
Intr-o opera epica exista:
-narator(povestitor),exista personaje(participanti la actiune) si exista actiune
- modul de expunere predominant al operelor epice este narațiunea.
Momentele subiectului:
1. Expozițiunea
2.Intriga
3.Desfasurarea actiunii.
4.Punctul culminant
5.Desnodamantul
Opera lirica nu o stiu...Sper ca te-am ajutat


2 4 2
2014-05-30T13:58:18+03:00
Opera epica : Autorul isi exprima in mod indirect ideile si sentimentele prin intermediul actiunii si al personajelor. Un text apartine operei epice deoarece cuprinde si un sir de intamplari relatate in ordine cronologica.

Opera lirica : Autorul isi exprima in mod direct ideile,sentimentele,trairile.Prezenta eului liric este sugerata de verbe si pronume la persoana 1,iar ca in orice opera lirica limbajul este figurat.