Răspunsuri

2014-05-30T08:26:20+03:00
Un om aflat intr-o camera plina cu oglinzi care nu sunt situate coliniar are impresia ca este *clonat*.
Coliniar inseamna pe aceieasi linie! Cred ca ai vrut sa scrii coplanar, in acelasi plan! Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-30T08:37:25+03:00

DACA O PERSOANA SE AFLA INTR-O INCAPERE CU PERETII ACOPERITI CU OGLINZI AR VENI UN MOMENT IN CARE I-AR TRECE PRIN MINTE FAPTUL CA ESTE CLONAT.