Ma incurc in AT la sintaxa sa imparti in propozitie si mai ales iti da 3 proprozitii te curci in ele sunt prea multe , dar daca imi dai de 2 propozitii stiu sa fac .
Ma puteti ajuta ? :* :)

2
scrie propozitiile, editeaza intrebarea
Cartea a dovedit ce poate si nu vedem un alt obiect mai bun decât ea pe care l-am putea crea pentru aceeasi intrebuintare .
Al 2 : Se induiosa la gândul ca ii va fi dat sa traiasca in liniste , sa creasca gaini si gaste.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T23:52:40+03:00
Cartea a dovedit /1-PP ce poate/2-CD si nu vedem un alt obiect mai bun decat ea/3-PP

pe care l-am putea crea pentru aceeasi intrebuintare/4-AT

se induiosa la gandul/1-PP ca ii va fi dat /2-AT sa traiasca in liniste /3-CD ,sa creasca 

gaini si gaste/4-CD

1 5 1
2014-05-30T08:46:05+03:00
1PP   2 CD   3 PP    4AT    1PP   2 AT  3 CD  4 CD