Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T23:19:59+03:00
A=aria suprafetei 1 apartament
b=aria...............al 2lea
c=aria..   "  "       al 3lea
d=aria...."   "      al 4lea
e=aria.....          al 5lea
f=aria................al 6lea
g=aria...............al 7lea
h=aria...............al 8lea

(a+b+c+d+e+f+g+h)/8=38
a+b+c+d+e+f+g+h=38*8
a+b+c+d+e+f+g+h=304

(a+b+c+d)/4=29
a+b+c+d=4*29
a+b+c+d=116

e+f+g+h=304-116=188

ma=(e+f+g+h)/4= 188/4=47
2 5 2
2014-05-29T23:21:00+03:00
(29+x)/2=38
29+x=38*2
x=76-29
x=47m^2-media supraf. celorlalte 4 apartamente
verificare:
(29+47)/2=76/2=38
1 1 1