Răspunsuri

2014-05-29T21:58:23+03:00


GENUL EPIC,LIRIC(FARA GENUL DRAMATIV)

GRAMATICA LIMBII ROMANE

SA STII SA COMENTEZI NISTE VERSURI

Depinde ce ai facut pana Acum...eu am dat din:pronume
Numeral,descriere subiectiva/obiectiva,adjective,partile de Bn neflexibile(adverb,conjunctie,prepozitie,interjectie)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T22:02:31+03:00
Rezumat 
Opera epica
Caracterizare de personaj
Argument ca este descriere subiectiva
Argument ca este descriere obiectiva
Comparatie intre doua texte precizand asemanarile si deosebirile
Balada culta
Descriere in versuri
Nuvela
Fonetica
Grupuri sunete
Despartire in silabe
Formarea cuvintelor
Sinonime
Antonime
Paronime
Omonime
Polisemantice
Valori morfologice
Functii sintactice

2 5 2