Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T22:02:51+03:00
Biletel pt un coleg prin care:

- ii comunicati tema: Andrei, maine ai de facut o compunere la romana si exercitiul 5 de la pagina 56 la matematica.
va cereti scuze pt ceva: Buna, Andrei. Imi pare rau ca nu am putut veni ieri cu tine in parc, dar a trebuit sa merg cu cainele la veterinar.
ii comunicati o informatie utila: Salut, Andrei vezi ca maine este ultima zi cand poti aduce banii pentru culegerea de matematica.
1 5 1
2014-05-29T22:53:11+03:00
Gigele, scuză-mă pentru ieri, nu am reuşit să trec pe la tine.
Astăzi, după ore vin neapărat şi-ţi dau şi temele de ieri.
Abia aştept să te faci bine!
               Pa!
1 4 1