Răspunsuri

2014-05-29T22:15:43+03:00
In zilele noastre exista copii care nu au ce manca si cersesc o zi intreaga pentru a castiga o bucata de paine .. si mai exista copii care se lafaie cu banii , isi cumpara tot ce vor iar atunci cand vad pe cineva cersind rad si isi bat joc de acea persoana .. Acesti copii nu merita nimic de la viata , sunt niste copii demn de dispret .. Ei isi petrec timpul stand pe internet si cersind multe like-uri pe facebook , devin populari virtual iar in viata reala abia daca sunt bagati in seama .  In timp , acei copii care se chinuie sa faca bani , dar nu prin hotie sau alte lucruri ilegale sunt foarte respectati de toata lumea ... Sunt copii care au un mare talent , dar din cauza banilor nu au posibilitatea de a-si arata talentul , iar copiii cu bani ii cheltuie pe tigari  si droguri ..  ( Nu ma pricep prea bine , scuze :D ) 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T22:26:51+03:00
In zilele noastre, exista copii care nu au ce manca si care cersesc o zi intreaga pentru o bucata de paine, indura caldura, gerul, ploaia, fug de autoritati si sunt cu mult mai devreme familiarizati cu lupta pentru supravietuire. Toate acestea gratie intregului sistem din care fac parte si care ar trebui sa ii protejeze, sa ii formeze, sa ii educe deoarece ei constituie o bucatica din viitor. Sunt copii care de la varste extrem de fragede sunt obligati sau nevoiti sa cerseasca. In prima categorie, parintii acestora ii obliga sa stea toata ziua pe strada, sa ceara, sa roage, sa aiba o poveste emotionanta pregatita pentru  a provoca mila, deci a primi bani. Sunt alti copii care cersesc din cauza ca sunt singuri, ai nimanui, flamanzi, copii care sunt considerati inexistenti. Toate acestea nu s-ar intampla in continuare daca ar exista fundatii, campanii, unde copii ar putea manca la pranz, chiar daca au parinti, de unde ar primi haine sau jucarii primite din donatii. Aceste donatii le-am putea face chiar noi, am putea darui lucruri care pentru noi  u inseamna, sau nu mai inseamna nimic, dar care ar putea insemna pentru eu o bucurie, un zambet
1 5 1