Bună . am de transformat chestiile astea , ajutați-mă vă rog frumos..
1. 0,5 dag =... g
0,04 hg= ...g
20 kg =...dag
0,91 kg=...hg
500 dag=...kg
18 tone=....kg
76 g = ...dg
14200 kg=...g
0,82 tone=...kg

ex.2

3 h= ...min
20,5 min =.... s
720 min=....h
6,4 h=...min
2 h =.....s
4 zile =... h
10800 s =...min


5 \frac{1}{3} h =...min

1 \frac{1}{4} h =... s



VĂ ROG AJUTAȚI-MĂ !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T21:55:28+03:00
0,5 dag=5g
0,04hg=4g
20kg=2000dag
0,91kg=9,1hg
500dag= 5kg
18 tone=18000kg
   76g=760dg      
14200kg=14200000g
  0,82tone=820kg
    ex.2  3h= 60·3min
20,5min=60·20,5s
720min=720:60h
6,4h=6,4·60min
 2h=3600·2s
 4zile= 24·4h
    10800s=10800:60min  
5 \frac{1}{3} =16:3·60min
  1\frac{1}{4} = 5:4·3600s
                 
Calculele poti sa le faci cu un calculator de buzunar. Sper ca te-am ajutat!
1 5 1
2014-05-29T21:59:51+03:00
   1. 0,5 dag =..5. g
          0,04 hg= ..4.g
          20 kg =.2000..dag
          0,91 kg=.9,1..hg
          500 dag=..5.kg
         18 tone=..18000..kg
           76 g = .760..dg
           14200 kg=..14,2.g
       0,82 tone=..820.kg

 ex.2 
          
        3 h= .180..min
         20,5 min =..1205.. s
         720 min=..12..h
         6,4 h=.364..min
         2 h =...7200..s
         4 zile =..96. h
         10800 s =.180..min

         
             h =..320.min
              
              h =..75. s