Buna:X Am la limba romana de alcatuit o compunere cu titlul In padure , in care trebuie sa folosesc verbele urmatoare: au inverzit , alearga , zumzaie , susura , adie , am vazut , vom reveni.Va rog ajutati-ma :X Astept raspunsuri :* ^_^

2
Nu raspunde nimeni? ^_^
nimeni nu scriie nimica=].

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T21:41:18+03:00
    Este o zi insorita de primavara.Soarele mangaie pamantul cu razele sale blade si jucause.Ramurile copacilor au inverzit,iar natura s-a trezit din nou la viata.
    Eu si Alexandra ne plimbam admirand frumusetea naturii.Vantul adie usor aducand mireasma florilor de mai.La un moment dat am auzit clipocitul unei ape.Ne-am indreptat spre sursa de unde se auzea zgomotul.Atunci am vazut un paraias ce susura calm,iar in apa sa limpede ca si cristalul se balaceau pestisori micuti.Pe malul celalat se auzeau niste albine ce zumzaiau,incercand sa alunge un pui de urs ce incerca sa le manance mierea.Cand l-am vazut am inceput sa alergam speriate de animalul fioros.Ne-am mai plimbat putin,iar dupa ne-am indreptat spre casa.Ne-am hotarat ca vom revenim in padure.Noapte isi asternea perdeaua neagra si intunecata peste pamant.

ms ms ms:X:X:X:X::X Ai imaginatie bogata:X
Merci,chiar imi place sa fac compuneri daca am idei :)
2014-05-29T21:56:41+03:00
Intr-o vara am mers cu familia mea in padure,cu cortul. in timp ce mergeam spre locul de campare ne uitam la copacii a caror frunze inverzisera ,ascultand zuzetul albineloir,raul care susura de zrmtind adierea vanului apoi am trerecut printr-o poiana in care am vazut multi miei  care alergau de colo colo.dupa cve ne-am petrecut noaptea acolo,am plecat convinsi de  faptul ca vom reveni in curand

ms si a ta e buna:) Doar ca a iei e mai dezvoltata:X