Răspunsuri

2014-01-29T21:10:06+02:00
Trebuie sa explici sentimentele pe care autorul le exprima si ceea ce exprima acesta.trebuie sa spui despre figurile de stil si despre imaginile artistice despre care se spune in poezie.
Poti sa faci ceva de genu' : "in versurile [...] este surprinsa o imagine auditiva/vizuala/cromatica/olfactiva deosebita care sugereaza ... Sentimentele exprimate sunt de... pentru ca... De o mare forta sugestiva observ ca este epitetul/personificarea/comparatia/metafora [...] pentru ca...

12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T21:36:49+02:00
Semnificatia unei strofe este ca transmite emotii si sentimente prin intermediul imaginilor artistice.
Iar poetul intr-o poezie are rolul de a crea poezia cat mai frumos posibil si de o interpreta intocmai cu cate sentimente a scris-o !
7 2 7