Pentru un concurs de alergare s-au inscris 287 de copii. Dupa ce s-au retras 26 de copii, numarul fetelor a fost jumatate din cel al baietiilor.
Cati baieti si cate fete au participat la concurs?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T21:06:17+02:00
287 de copii. 
26 retrasi. 
261 ramasi dupa retrageri. 
x-numarul baietilor
y - numarul fetelor.
y=x/2
x+x/2=261
3x=522
x=174.baieti

287-174=y=113 fete. 

287-26=261; 261:3=87 fete si 87x2=174 baieti
Si domnule, 174+87= 261. totalul trebuie sa fie 287. Este corecta rezolvarea mea.
2014-01-29T21:16:48+02:00