Răspunsuri

2014-05-29T21:15:20+03:00

S                   A            V             S             S            S             A
Soarele primavaratic incalzeste  multimea de copii  cu razele lui calde
s                    at           pv             cd            at             cd            at
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T21:41:47+03:00
S                   A            V             S             S            S             A
Soarele primavaratic incalzeste  multimea de copii  cu razele lui calde
s                    at           pv             cd            at             cd            at
succes
1 5 1