Răspunsuri

2014-05-29T21:13:58+03:00
2c+3b+5a=369
b=a+9
c=b+7
2a+16+3a+9+5a=369
10a+25=369
10a=369-25=344
a=344\10=34,4
b=34,4+9=45,4
c=45,4+7=52,4
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T21:14:15+03:00
B=a +9 => a=b-9    b=c-7 =>c=b+7
2 x c +3 x b + 5 x a =369
2 x ( b + 7}  + 3 x b + 5 x {b -9 } = 369
2 x b  + 14 +3 x b + 5 x b - 45 =369
10 x b =400
b = 40 
a = 40 - 9    a = 36
c=40+7     c =47
a+b+c = 36+ 40 +47=123
2 5 2