Pe un mal este un om o capra o varaza si un lup.Cum faci ca omul sa treaca lacul cu barca fara ca lupul sa manance oaia si ca oaia sa manance varza.

2
intra omul cu oaia in brate si oaia cu varza in gura

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-29T20:03:49+03:00
1.Treci omul cu oaia.Omul se intoarce singur.
2.Treci omul cu lupul, iar omul se intoarce cu oaia.
3.Treci omul cu varza.Omul se intoarce singur.
4.La final, omul trece cu oaia.
1 5 1
2014-05-29T20:11:38+03:00
Duce capra pe malul celalalt si se intoarce
duce apoi varza dar se intoarce cu capra
duce lupul si il lasa cu varza se intoarce
duce si capra
1 3 1