Răspunsuri

2014-05-29T19:16:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=3084kg
a=786kg

b=a+548
b=786+548
b=1334kg

a+b=786+1334=2120kg

c=3084-2120
c=964kg
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-29T19:18:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Cat s-a recoltat de pe al doilea lot ?
   786+548=1334
2. Cat s-a recoltat de pe primul si al doilea lot ?
   786+1334=2120
3. Cat s-a recoltat de pe al treilea lot ?
   3084-2120=964
28 4 28