Intr-o cutie sunt 481 de bile rosii, galbene si negre. Bile galbene sunt cu 36 mai multe decat bile rosii, iar bile negre sunt de 3 ori mai multe decat cele rosii.
Cate bile sunt din fiecare culoare?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T19:59:37+02:00
Bile negre=3x
Bile rosii=x
Bile galbene=x+36
x+3x+x+36=481
5x=445
x=89
Bile rosii=89
Bile negre= 89x3=267
Bile galbene=89+36=125
18 3 18
problema era de cls.a-4 a si se rezolva prin metoda figurativa
2014-01-29T20:06:49+02:00
481-36=445
445:5=89 bile rosii
89+36=125 bile galbene
89x3=267 bile negre
38 4 38
aceasta este metoda figurativa:
l__r.___l
l__g___l_36__l
l___n___l___n___l___n___l sper ca tiam fost de ajutor